Merkdenken: zo maak je van jouw school een sterk merk
Stap nu in
Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor schoolleiders.
- Ruim 70 cursussen
- Onbeperkt toegang
- Praktijkgericht
Veel vraagstukken waar scholen en schoolbesturen mee te kampen hebben, zijn terug te leiden tot hun merk. Als je er namelijk in slaagt om van jouw school een sterk merk te maken, dan zullen ouders hun kinderen graag aan jouw school toevertrouwen en professionals graag bij je komen werken. In deze cursus ga je hiermee aan de slag.
Onder andere de volgende vragen komen aan bod: wat is een merk, wat maakt een merk sterk en hoe bouw je aan het merk van jouw school? Na het volgen van deze cursus ben je in staat om met een nieuwe blik naar je eigen school te kijken. De kans is groot dat het verhaal over jouw school dan veranderd zal zijn.
Preview
Leerdoelen
Na afloop van deze cursus:
- heb je kennis van wat een merk wel en niet is
- weet je hoe je antropomorfisme in kunt zetten voor het merk van jouw school
- heb je je verdiept in de risico’s van doelgroepdenken
- heb je kennis van de twaalf archetypen en kun je een passend archetype voor jouw school kunt kiezen en implementeren in het merkdenken
- heb je kennis van het verschil tussen kernwaarden en merkwaarden
- heb je kennis van de vier factoren die een merk sterk maken
- weet je hoe je een goede merkbelofte voor jouw school kunt formuleren
Stap nu in
Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor schoolleiders.
- Ruim 70 cursussen
- Onbeperkt toegang
- Praktijkgericht